Huragan Katrina: wyścig z czasem
Archiwalne nagrania i relacje świadków ujawniają, jak klęska żywiołowa przerodziła się w narodową tragedię. Wstrząsający dokument historyczny.
Ta pięcioczęściowa seria to wstrząsający zapis wydarzeń związanych z huraganem Katrina. Zobacz, jak chaos ogarnia Nowy Orlean w dniach poprzedzających i następujących po uderzeniu żywiołu. Archiwalne nagrania i relacje mieszkańców, ratowników i urzędników ujawniają, jak klęska żywiołowa przerodziła się w narodową tragedię.