Tropiciel
Mały wiking, który ocalał po katastrofie statku, zostaje adoptowany przez rdzennych Amerykanów. Kiedy po latach kolejna armia Wikingów najeżdża ląd, młodzieniec staje w obronie swoich wybawców.
Pięćset lat przed dotarciem do brzegów Ameryki Krzysztofa Kolumba, na jej nieokiełznanym lądzie rozegra się epicka walka między miłością i nienawiścią. Walka, która odmieni przyszłość narodu i los jednego człowieka zwanego Tropicielem. Ta przygodowa saga opowiada o jednej z najbardziej fascynujących, a przy tym mało znanej epoce z historii ludzkości, kiedy to wikingowie przybili do wybrzeży Ameryki Północnej i najechali jej dziewiczy ląd. Ta zainspirowana historycznymi odkryciami i przesiąknięta magią opowieść wciska widza w fotel za sprawą bajecznych zdjęć i wartkiej akcji.