Zazdrosny Garfield wywabia z domu Odiego, który odchodzi za daleko i się gubi. Odkrywając, że Odie jest w niebezpieczeństwie, Garfield wkracza do akcji z brzuchem pełnym lazanii, aby uratować psiaka.