Candlelight
Na zakurzonym strychu ożywa świeca. Figlarna i ciekawa świata, uczy się skakać i tańczyć, aż w końcu spotyka drugą świecę. Zakochują się w sobie, ale wpadają w panikę, gdy ich płomienie zaczynają je topić.