Amazones
Cztery kobiety z Breda-Noord mają dość swojego ubogiego życia. Postanawiają wziąć sprawy w swoje ręce i okradają pobliski bank. Ku ich zaskoczeniu, ich plan się powodzi. Ich życie nie pozostaje jednak bezproblemowe, gdyż policja stopniowo odkrywa coraz więcej informacji na temat sprawców zdarzenia. W miarę narastania napięcia, decydują się na przeprowadzenie ostatniego napadu.