Leef!
Anna, energiczna kobieta po czterdziestce, postanawia sięgnąć po pióro, które porzuciła 25 lat temu. Kiedy zaczyna pisać historię swojego życia, musi zmierzyć się z bolesnymi wydarzeniami z przeszłości, odblokowując wspomnienia, które powstrzymywały ją przed prawdziwym życiem.