Wojna płci
Emma Stone i Steve Carell w szczytowej formie przedstawiają ekscytującą prawdziwą historię meczu tenisowego z 1973 roku pomiędzy mistrzynią Billie Jean King i byłym mistrzem Bobbym Riggsem.
Emma Stone i Steve Carell w szczytowej formie przedstawiają tę satysfakcjonującą i elektryzującą historię opartą na prawdziwych wydarzeniach z 1973 roku, kiedy to odbył się mecz tenisowy między mistrzynią Billie Jean King (Emma Stone) i byłym mistrzem Bobbym Riggsem (Steve Carell). Optymistyczna, pełna humoru i bezlitośnie trafna „Wojna płci” to mistrzowski hołd złożony historycznemu pojedynkowi, który zmienił oblicze tego sportu.