Hitler’s Last Stand
Tygodniami po lądowaniu w Normandii zacięci i fanatyczni naziści walczą do ostatniego żołnierza, aby przeszkodzić aliantom w wyzwoleniu Europy.
W ciągu tygodni, jakie nadchodzą po 6 czerwca, alianci wlewają się do Europy poprzez plaże Normandii. Ale mimo opanowania przez aliantów tych przyczółków siły niemieckie trzymają się mocno w bazach morskich, cytadelach i ufortyfikowaniach okupowanej Europy. Oto historie o zażartych walkach prowadzonych na granicy porażki, których celem było przełamanie zaciętego oporu Niemców i oswobodzenie Europy spod nazistowskiego panowania.