Star Wars: The Mandalorian and Grogu Official Podcast
Pohled do zákulisí natáčení filmu Star Wars: Mandalorian a Grogu s účastí scenáristy a režiséra Jona Favreaua, prezidenta společnosti Lucasfilm Davea Filoniho, skladatele Ludwiga Göranssona a dvou hvězd filmu Pedra Pascala a Sigourney Weaver. Dokonce i samotný Grogu se zastaví, aby se podělil o svůj názor na to, proč bylo natáčení tohoto filmu tak výjimečné.