Dokumentalne, Muzyka
Pięć młodych dziewcząt, które mają tylko instrumenty muzyczne i marzenie, rusza w podróż z Toskanii na Daleki Wschód. W pogoni za sukcesem trafiają w samo serce wojny. Rok 1968, Wietnam. Po 50 latach członkinie zespołu The Stars wspominają swoje przygody wśród amerykańskich żołnierzy, bazy wojskowe w dżungli i muzykę soul.