Koncerty, Muzyka
Poczuj energię Amsterdam Dance Event dzięki temu setowi na żywo z imprezy wytwórni Nicky'ego Romero w legendarnym Melkweg. Przeżyj niezapomnianą noc muzyki elektronicznej z gościnnymi występami innych supergwiazd DJ-ów, Afrojacka i Martina Garrixa.