La Stoccata Vincente
„Zwycięskie pchnięcie” przenosi na ekran prawdziwą historię mistrza świata w szermierce, Paola Pizza. To inspirująca opowieść o sporcie, odkupieniu, wytrwałości i uporze. Paolo Pizzo, dwukrotny mistrz świata w szermierce, jako czternastolatek musiał stawić czoła największemu wyzwaniu, walce z guzem mózgu..