La Gita
Megalie, córka imigrantów, nie może wziąć udziału w wycieczce szkolnej ani zdobyć się na wyznanie miłości koledze z klasy, Marcowi. Gdy jej świat się wali, pojawia się iskierka nadziei.
W wieku 14 lat, Magalie, córka imigrantów z Senegalu, która wychowała się we Włoszech, mierzy się z problemem znalezienia swojego miejsca w świecie. Gdy nie może pojechać na szkolną wycieczkę za granicę, co miało być idealną okazją, by wyznać miłość koledze z klasy, wszystko wydaje jej się nieosiągalne. Ale czy faktycznie tak jest?