Mutantes S.21: 25 Anos Depois
Po 25 latach zespół Mão Morta nękany wspomnieniami o sali zniszczonej podczas specjalnej prezentacji kultowego albumu Mutantes S.21 powraca do Teatro Circo, aby uczcić rocznicę jego wydania. Każdemu utworowi towarzyszą cyfrowe ilustracje, wyświetlane w czasie rzeczywistym podczas występu, przeplatane historiami członków zespołu, tworząc niepowtarzalny portret.