Dokumentalne, Muzyka
Summer '82 When Zappa Came to Sicily to dokument opowiadający o koncercie Franka Zappy w Palermo na Sycylii poprzez rzadkie materiały filmowe i osobiste anegdoty. Filmowiec Salvo Cuccia, fan Zappy, który przegapił koncert, współpracuje z rodziną Zappy, aby odtworzyć to wydarzenie, wplatając w to własne wspomnienia z tamtego lata.