Electronic Dance Music - A Top Export from Germany
Każdego lata DJ-e, tacy jak Felix Jaehn i Alle Farben, przelatują więcej mil lotniczych niż niektórzy piloci. Ich niemiecki Deep House stał się popularny w Australii, Japonii i USA. Wyrusz w podróż po całym świecie z Alle Farben, Felixem Jaehnem i pionierem trance’u Paulem van Dykiem.