Strażnicy Galaktyki vol. 2
Przy dźwiękach Odjazdowej Składanki #2, Marvel Studios prezentuje drugą część "Strażników Galaktyki". Tym razem drużyna musi odkryć prawdę na temat ojca Star-Lorda.