Coeur De Pierre
Ghorban, 12-letni Afgańczyk, w 2010 roku wyruszył w niebezpieczną podróż do Francji liczącą 12 000 km. Porzucony i ubogi, stawiał czoła zarówno wyzwaniom migracji, jak i koszmarom i niepewnościom dorastania. Przez 8 lat filmowcy śledzili jego drogę do dorosłości.