Dokumentalne, Biografia
Film wyreżyserowany przez prawnuka Claude'a Moneta oferuje intymny portret życia malarza w Giverny. Poprzez prywatne zdjęcia i listy odkryj, jak rozwinął technikę serii, takich jak „Stogi siana”, „Katedra w Rouen” i słynne „Lilie wodne”.