Seriale dokumentalne, Sport
Zobacz bez cenzury, jak wygląda życie w świecie zawodowego narciarstwa alpejskiego. Kamera towarzyszy takim gwiazdom jak Mikaela Shiffrin (USA), Marco Odermatt (SUI) i Lindsey Vonn (USA) w trakcie wyczerpującego sezonu Pucharu Świata.
Zobacz z bliska i bez cenzury świat zawodowego narciarstwa alpejskiego. Kamera towarzyszy takim gwiazdom jak Mikaela Shiffrin (USA), Marco Odermatt (SUI), Lindsey Vonn (USA) i Lucas Pinheiro Braathen (BRA) na stoku i poza nim. Poznaj ich osobiste historie i kulturę tego sportu, a także trudy wyczerpującego sezonu – treningi, podróże, kontuzje i ogromną presję. Wszystko w drodze do ostatecznego celu: Igrzysk Olimpijskich w Mediolanie i Cortinie w 2026 roku.