Kraina lodu na Broadwayu
Oto opowieść, którą znasz i kochasz, a zarazem taka, jakiej jeszcze nigdy nie widziałeś. „Kraina lodu na Broadwayu” Disneya to zapierająca dech w piersiach produkcja, która przenosi magię, muzykę i widowiskowość kultowego filmu na scenę, oferując ekscytujące niespodzianki i zdumiewające efekty specjalne. Nowym utworom napisanym specjalnie do tego musicalu towarzyszą znane przeboje takie jak „Pierwszy raz jak sięga pamięć”, „Mam tę moc” i „Ulepimy dziś bałwana?”.