Śmierć w apartamencie 603: co się stało z Ellen Greenberg?
Ellen Greenberg została znaleziona martwa z dwudziestoma ranami kłutymi. Władze Filadelfii uznały to za samobójstwo. Ten trzyczęściowy serial dokumentalny śledzi zmagania jej rodziny w poszukiwaniu prawdy.