Sekrety sióstr Sozahdahs
Naturalny, z życia wzięty i obfitujący w szokujące rewelacje, ten nowy serial śledzi losy dziesięciu sióstr, amerykańskich muzułmanek, których wiara i tradycje poddane są próbie, kiedy starają się radzić sobie z wyzwaniami kulturowymi, karierami i miłością w Los Angeles. Podstawowa zasada sióstr brzmi: „rodzina ponad wszystko”. Ale co będzie, kiedy wyjdą na jaw sekrety, które siostry uważają za uświęcone, a program telewizyjny, który miał je zbliżyć do siebie, być może je podzieli?