Silni wbrew naturze
Ryan Reynolds przedstawia dziwy i cuda świata przyrody – prawdziwych bohaterów królestwa zwierząt.
Ryan Reynolds przedstawia najbardziej niedocenianych przedstawicieli królestwa zwierząt. Od wzbudzających litość stworzeń z supermocami po genialnych oszustów – Ryan pokazuje widzom rozmaite dziwactwa Matki Natury. Poznacie dziwaczne rytuały godowe i szokujące strategie rodzicielskie prowadzące do prawdziwych obrzydlistw. Nie ma wątpliwości, że te dziwaki to prawdziwi bohaterowie przyrody.