Erbarme Dich: Matthaus Passion Stories
Erbarme Dich ukazuje głęboki wpływ Pasji według św. Mateusza na szereg osób, których poznajemy podczas występu w zrujnowanym kościele, gdzie chór i orkiestra pod kierunkiem dyrygenta Pieterjana Leusinka występują na rzecz bezdomnych i uchodźców. Męka Chrystusa z roku 2013.