Marvel Comics the Incredible Hulk
Podczas pracy nad promieniowaniem gamma dochodzi do wypadku i naukowiec Bruce Banner zostaje napromieniowany. Rodzi się jego niebezpieczne alter ego – wredny, zielony potwór znany jako Niesamowity Hulk, w którego Bruce przemienia się za każdym razem, gdy wpada w gniew.