A Dozen Summers
Mieliście kiedyś dwanaście lat? Zanurzcie się w świecie Maisie i Daisy McCormack, bliźniaczek, które przejęły dziecięcy film. Są tu, by opowiedzieć własną historię – a może nawet taką o duchu, który zjada nauczycieli! Spodziewajcie się szalonego humoru i niepowtarzalnej narracji.