Niesamowity Żółty Yeti
Dwunastoletni surfer Osmo i jego tata przeprowadzają się z plaży do dalekiej rodziny w Zimowicach, gdzie śnieg pada przez cały rok, a potwory nie mogą tam istnieć. Osmo i jego kuzynka Rita zaprzyjaźniają się z żółtym yeti o imieniu Gustav, który jest zwariowanym żartownisiem. Osmo i jego kuzynka próbują ukryć Gustava przed jego nie lubiącym potworów wujkiem, burmistrzem Chromem przy okazji przeżywając niesamowite przygody w mroźnym miasteczku.