The Punisher
Frank Castle, znany również jako „Punisher”, wierzy, że dokonał zemsty na przestępcach odpowiedzialnych za tragiczną śmierć swojej rodziny. Wkrótce jednak odkrywa, że za wydarzeniami, które miały miejsce, kryje się dużo większy spisek, sięgający jeszcze czasów jego służby w marynarce wojennej. Frank postanawia raz na zawsze dotrzeć do prawdy, nawet jeśli oznacza to starcia ze stróżami prawa: Billym Russo, byłym przyjacielem, oraz Micro, byłym analitykiem wewnętrznej agencji wywiadowczej – NSA.