Vous N'aurez Pas Ma Haine
Antoine stracił żonę w zamachu bombowym w Bataclan w Paryżu. W poście na Facebooku wyjaśnia, jak przeciwstawia się nienawiści: wrogość do terrorystów kontruje swoją miłością do 3-letniego syna. Pogrążony w żałobie, wydaje się, że traci grunt pod nogami.