Health is Wealth
Czy dobre zdrowie to naprawdę największa wartość w życiu? Ten dokument poddaje tę ideę w wątpliwość, stawiając pytania o to, na ile sami jesteśmy odpowiedzialni za własne dobro. Zastanawia się, czy poświęcenie zdrowia w imię wyższego celu może prowadzić do dojrzałości.