Oeil Pour Oeil
Jednooki kapitan piratów wciąż na nowo próbuje zdobyć skarb, werbując do załogi wyłącznie jednookich kamratów. Po każdej porażce wraca do tawerny — sam i coraz bardziej poobijany — by zebrać nową ekipę i znowu spróbować szczęścia.