Pearl Diver
Trzy pary oddalają się od siebie. Jeż zakochał się w balonie, ale trudno mu trzymać kolce w ryzach. Pomiędzy arktyczno-antarktyczną parą pęka lód, a dwa naiwne małże bardzo pragną się spotkać.