The Edge
Film, w którym postawione zostaje fascynujące pytanie: co by było, gdyby twój najgorszy wróg był twoją jedyną szansą na przetrwanie? W rolach głównych Anthony Hopkins i Alec Baldwin.
W górach Alaski rozbija się samolot, na którego pokładzie znajduje się miliarder Charles Morse (Anthony Hopkins) i zadufany w sobie fotograf Robert Green (Alec Baldwin). Zaczyna się brutalna walka o przetrwanie. Mężczyźni wkrótce odkrywają, że największe niebezpieczeństwo nie tkwi w naturze, lecz w ludzkim strachu, zdradzie i instynkcie mordercy.