Trilho
TRILHO to zapis wrażeń, którego celem jest uchwycenie istoty i zakresu Desencaminharte 2018 poprzez śledzenie przez kilka miesięcy budowy dziesięciu różnych projektów w Alto Minho. W tej narracji terytorium jest punktem wyjścia do poetyckiej analizy sztuki, krajobrazu i pamięci.