Selenkay
Szesnastoletnia Sofía, która nieustannie podróżuje z powodu pracy rodziców, pragnie stabilizacji: chodzić do szkoły i mieć przyjaciół. Kiedy przeprowadzają się do Río Vivo, małego miasteczka w górach, w końcu dostaje to, czego chce. Jej radość nie trwa jednak długo - dziwna moc związana z wodą zaczyna zagrażać normalnemu życiu Sofii, na które tak długo czekała.
Szesnastoletnia Sofía, która nieustannie podróżuje z powodu pracy rodziców, pragnie stabilizacji: chodzić do szkoły i mieć przyjaciół. Kiedy przeprowadzają się do Río Vivo, małego miasteczka w górach, w końcu dostaje to, czego chce. Jej radość nie trwa jednak długo - dziwna moc związana z wodą zaczyna zagrażać normalnemu życiu Sofii, na które tak długo czekała. W tym samym czasie do wioski przybywają osobliwi bracia Fénix, którzy przyciągają uwagę wszystkich mieszkańców. Sofía nie jest w stanie oprzeć się fascynacji Gaelem i, pomimo nieufności jej rodziny wobec braci, nawiązuje z nim głęboką więź. Odkrycie swojej tożsamości i wielkiej mocy pomoże Sofíi lepiej zrozumieć samą siebie, ale także postawi pod znakiem zapytania wszystko, co wie, narażając życie jej i całej rodziny.