Devil's Water
W Bangladeszu 49 milionów ludzi jest powoli zatruwanych arsenem w wodzie pitnej. Poprzez wzruszające historie dwóch dziewczynek i zdeterminowanego naukowca film ukazuje niszczycielski kryzys zdrowotny i walkę o przetrwanie w wioskach pozostawionych samym sobie.