Brytyjski komik Richard Ayoade i jego znany gość, którym zazwyczaj jest postać ze świata komedii, spędzają 48 godzin w popularnym mieście, aby odkrywać jego najważniejsze atrakcje turystyczne.
Richard Ayoade powraca do Dubrownika w swojej ostatniej odsłonie jako Travel Man.
Do Richarda Ayoadego na dwudniową wycieczkę po Bergen dołącza komiczka Lou Sanders.
Do Richarda Ayoadego dołącza komik Joe Wilkinson na 48-godzinną wycieczkę po Krakowie.
Do Richarda Ayoadego dołącza komiczka Ellie Taylor na dwudniową wycieczkę po Madrycie.