Welcome to the Machine
Welcome to the Machine ujawnia 12 Przykazań branży muzycznej, odkrywając sukces, nagrody muzyczne i kontrakty płytowe. Łącząc powagę i humor, kwestionuje jedyną ścieżkę do sławy.