Hedhehog Spikiney
Spikiney to pracowity jeż o wielkim sercu, który prowadzi jadłodajnię dla potrzebujących. Gdy pewnej zimowej nocy jedzenie znika, jego podopiecznym grozi głód. Na ratunek ruszają przyjaciele jeżyka: stara małpka chodząca o lasce, osierocona wiewiórka, zabłąkany ptaszek i bóbr z gumową płetwą zamiast ogona. Razem wyruszają na wyprawę, by odnaleźć skradzione zapasy.
Pracowity jeż Spikiney o wielkim sercu prowadzi jadłodajnię dla potrzebujących. Gdy pewnej zimowej nocy całe jedzenie znika, jego podopiecznym grozi głód. Spikiney i jego przyjaciele – stara małpka chodząca o lasce, osierocona wiewiórka, zabłąkany ptaszek i bóbr z gumową płetwą zamiast ogona – odważnie ruszają na poszukiwania. Podejrzewają, że złodziejem jest potwór, a trop prowadzi ich do złowrogiej jaskini, gdzie czeka ich konfrontacja.