Marvel Zombi
Po tym, jak Avengersów dotknęła plaga zombi, grupa ocalałych odkrywa sposób, który pozwoli pokonać obdarzone supermocami żywe trupy. Przemierzając dystopijne tereny, narażają życie, aby uratować świat.