Marvel Studios' The Avengers
Marvel przechodzi do historii kina, gdy drużyna największych superbohaterów po raz pierwszy jednoczy się na ekranie. Iron Man (Robert Downey Jr.), Kapitan Ameryka (Chris Evans), Hulk (Mark Ruffalo) oraz Thor (Chris Hemsworth) stają ramie w ramię w wielkim kinowym przeboju z zapierającą dech akcją. U ich boku walczą Czarna Wdowa (Scarlett Johansson), Hawkeye (Jeremy Renner) i Nick Fury (Samuel L. Jackson). „Avengers" to pełen niesamowitych efektów specjalnych film, który zwali cię z nóg!