Kończy się oferta 6 maja
Były partner Mila Moro, Adrian, został zamrożony kriogenicznie na 43 lata. Milo dowiaduje się, że można go odmrozić i przywrócić do życia. Gdy przyjeżdżają pracownicy ScandiCryonics, by odebrać kapsułę z ciałem Adriana, Milo zdaje sobie sprawę, że może nie być gotowy na jego powrót.