Dokumentalne, Sport
Coppa Acerbo: ten legendarny wyścig samochodowy organizowany od 1924 roku przyciągał czołowych mistrzów i producentów, stając się symbolem prędkości, niebezpieczeństwa i historycznych chwil. Od Nuvolari'ego po Fangio – kwintesencja tego sportowego wydarzenia została upamiętniona w filmie dokumentalnym łączącym wywiady i archiwalne materiały.