Riley, obecnie 12-latka, siedzi w domu z rodzicami w San Francisco, kiedy do drzwi pukają kłopoty: zjawia się w nich chłopiec.
Dwunastoletnia Riley spędza czas w domu z rodzicami w San Francisco, kiedy do drzwi pukają potencjalne kłopoty: zjawia się w nich chłopiec. Jak mama i tata poradzą sobie z pierwszą randką Riley?