Historia, Animacja
W starożytnym Izraelu hebrajski chłopiec na polecenie ojca zabiera swojego starego, małego osiołka, Małego, na targ w Jerozolimie, aby go sprzedać. Nie mogąc znaleźć kupca, chłopiec już ma zamiar się poddać, gdy spotyka miłego mężczyznę imieniem Józef. Józef kupuje Małego, aby zabrać swoją ciężarną żonę Marię do Betlejem.