Komedia, Musicale
Bollywood Hero podąża za holenderskim aktorem Nickiem do Bombaju, gdzie stara się on o rolę w Bollywood. Nick nawiązuje bliższą relację z Sitą i staje przed dylematami moralnymi. Po tym, jak był świadkiem śmiertelnego wypadku, podejmuje działania przeciwko niesprawiedliwości społecznej.