Walking with Dinosaurs: The Movie
Wyrusz w ekscytującą przygodę wraz z młodym dinozaurem Patchim, który musi znaleźć w sobie odwagę, by stanąć na czele stada, z udziałem niesamowitych aktorów głosowych, Johna Leguizamo i Justina Longa.