Komedia, Animacja
Zwariowana pogoń Scrata za nieuchwytnym żołędziem przynosi konsekwencje dla całego świata – kontynentalny kataklizm, który rozpoczyna największą dotychczas przygodę Mańka, Diego i Sida.
Zwariowana pogoń Scrata za nieuchwytnym żołędziem przynosi konsekwencje dla całego świata – kontynentalny kataklizm, który rozpoczyna największą dotychczas przygodę Mańka, Diego i Sida. W wyniku wstrząsów Sid ponownie spotyka się ze swoją kłótliwą babcią, a stado trafia na obdartą menażerię morskich piratów, którzy chcą powstrzymać ich przed powrotem do domu. Niektóre sekwencje lub wzory migających świateł mogą wpływać na widzów wrażliwych na światło.