Kończy się oferta 6 maja
Ten dokument muzyczny to hołd dla najlepszych klawiszowców, w tym legend takich jak Keith Emerson, Jon Lord, Rick Wakeman i inni. Prezentuje ich wyjątkowy talent poprzez występy i wnikliwe rozmowy, podkreślając unikatowe style i wkład tych wirtuozów w muzykę.